początki



  Cześć w czytramwaj! 

    Możecie zastanawiać skąd mnie znacie lub co oznacza moja nazwa, jednak nie zamierzam wam od razu tego zdradzić. Najpierw chcę wyjaśnić szybko jedną sprawę - recenzuję książki w krótki i przyjemny sposób! 
Być może nie dowiesz się z mojego postu, czy na pewno powinieneś sięgać po 20 tomów Diuny, ale zaśmiejszesz się pod nosem z tego, że jakiejś dziewczynie podobało się Nad Niemnem na tyle by napisała głupie fanfiction w swoim poście. Ot co, trochę rozrywki z mojej strony, a możę umilę wam jazdę tramwajem.
Stąd też moja nazwa - czytam w tramwaju. Moje życie jest na razie na tyle zabiegane, że najlepszy moment do czytania książek znajduje właśnie w publicznym transporcie. Stamtąd tez pisze recenzje i nie ukrywam, że do osób nudzących się w podobnej sytuacji się również zwracam. 

To plus bazgrołowe ilustracje to to czego możecie spodziewać się na moim koncie. Zapraszam cieplusio i jednocześnie pytam, jak tam życie? Pisze do was stare konto lightbreeze i stęskniłam się za wami!





Komentarze